torsdag, augusti 05, 2010

Nya roliga prylar=)

Beställde lite trevliga prylar från Siba..
Minneskortläsaren var väldigt nödvändig eftersom nydatorn bara kan ta små minneskort och i storkamerorna så är det ju stora kort. Funkar bra ändå så länge jag är hemma eftersom det går att ladda över bilderna via skrivaren. Men det är ju inte alltid man är hemma=)
Mp3spelaren tyckte jag att jag behövde nu när jag försöker röra på mig lite mera, allt går ju lättare med musik. Sen hade jag ju förstås en men visst borde det gå lite lättare att motionera med en ROSA mp3are =D
Sen blev det en dataväska också men jag hittade ingen bild på den nu och orkar inte fixa en egen. Mer en bra men inte så kul grej.
Det är roligt med nya saker =D Jag skulle nog trivas som oanständigt rik...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar