tisdag, augusti 10, 2010

SHOPPING!!!

Var i Luleå i fredags och det var som jag brukar säga vid många fynd "Bra shoppingklimat"
Affärerna som fick mina pengar var Cubus, Lindex, Skokanonen, Icamaxi och Lagerhaus.
Skriver inga priser men jag kan säga som så att jag känner att jag tjänat en massa pengar istället för att ha gjort mig av med dom. Älskar reatider =D
Bilder...

Två klänningar till mig själv. den övre från Cubus och ned nedre från Lindex. Den svarta blev jag helt kär i på en gång, jättefin på =)


Klänning till en söt tjej, var dock lite stor men det kommer ju en sommar till så småningom...

Klänning till Loppan från Lindex

Klänning/ tunika också till min lilla Loppa från Lindex

Rosa skål från Lagerhaus. Som tillverkad enl. mina önskemål, såå himla fin. Det ska få bo sockerbitar i den. Den passade riktigt bra ihop med den blå som jag köpte på Indiska tidigare i sommar, i den bor för övrigt flingsaltet

Fina glas från Lagerhaus som vi redan har men behövde fler av

Favoritglas från Icamaxi. Har redan ett gäng men glas har ju som sagt en tendens att gå sönder då och då

Hårklämmor/ Cubus. Här är hårklämmor en stor förbrukningsvara, tänk om man fick igen alla pengar man lagt ut på sånt eller fick igen alla borttappade klämmor...

Sötaste glasögonfodralet från Cubus=)

Jeans från Cubus som för övrigt har dom bästa jeansen till små tjejer. Inbyggd reglerbar midja så man slipper krånglet med skärp. Dom ljusa jeansen var dock från Lindex.
Ryggsäck från Icamaxi, tygskor från Skokanonen och "foppadojjor" från marknaden som var i stan. Lite jobbigt mycket folk eftersom det var Luleåkalaset

Tunikor/ Cubus

Shorts och linne/ Lindex

Huvtröjor från Cubus

Tröjor från Cubus

Underbara tyllkjolar från Lindex. Rosa finns redan här hemma men tyllkjolar går inte att få för många av. Ångrar lite att jag inte tog gula också..
Kortärmad vit tunika och långärmad vit tröja från Lindex. Pyjamas, linnen och korta tights från Cubus

Observera texten på den fina pyjamasen =)

3 kommentarer:

  1. majas mamma9/8/10 18:29

    Det är super kul å shoppa på rean, man kan köpa så mycket mer. Cubus har bra kläder och Lindex, blir mest där man handlar.

    SvaraRadera
  2. gilla! verkligen schysst sockerbitsskål!

    SvaraRadera
  3. Jo att shoppa är ju bland det roligaste som finns. Mmm, skålen var inte dum alls =)
    Gillar Lagerhaus. Där kan man köpa så mycket som man inte ens hade en aning om att man behövde...

    SvaraRadera