onsdag, augusti 25, 2010

Tips på choklad och bildpyssel..




Så har vi då testat att pyssla med marabous choklad och då gick det ju betydligt bättre och blev mycket godare..
Bara att smälta choklad och pensla på några fina löv. In med dom i frysen en stund och sen är det bara att försiktigt dra loss löven.
Skitsnyggt om man ska dekorera en efterrätt el dyl.
Så till bilden. Nu för tiden finns det ju oändligt med vackra papper. Det är bara att välja något som passar till fotot. Klippa ut en lagom bit och fästa fotot. Klart! Så har man gjort en fuskpassepartout.
Ser lite konstigt ut på min bild eftersom jag var tvungen att fota i en lite konstig vinkel. Idéen såg jag först hos lillasyster Sandra och var givetvis tvungen att prova. Jag tycker det blev fint och sen så älskar jag gamla ramar också. Blir lite extra känsla då..

1 kommentar:

  1. Pyssel ÄR kul! Vilket fiffigt tips med löven! Snyggt=)

    SvaraRadera