söndag, januari 23, 2011

Cornelis absolut bästa..

Har suttit och tittat på gamla sommarbilder under förmiddagen. Sommarminnena haglar över mig och vemodet smyger sig på. Att då lyssna på den här helt geniala Cornelislåten gör det hela ännu starkare. Inser hur många vackra hår fladdrande i sommarvindar, glittrande ögon i skenet av kvällsbrasan och pärlande badskratt i kallt älvsvatten jag har fått uppleva. Jag är oändligt tacksam över mitt liv och vad jag har fått uppleva och upplever varje dag. Är också så glad att jag har min fotoskatt som gör att jag bättre kommer ihåg alla dessa ögonblick.




2 kommentarer:

  1. annchristine23/1/11 15:02

    Vet ingen som kan fånga dagen som du och hålla den kvar.

    SvaraRadera
  2. Tack för en riktigt fin komplimang Ac!
    Det är bara att göra sitt bästa, även om en del dagar tycks rinna en genom händerna..
    Tycker verkligen att DU är en person som tar vara på livet. =)

    SvaraRadera