onsdag, januari 19, 2011

Har du bytt stjärntecken?



Från Stenbock till Skytt...

Jaha!! Då har man tydligen ändrat stjärntecken då om man ska tro det här:Länktext
Är väl inte superintresserad av astrologi men känner mig ändå lite lurad. Har ju alltid varit Stenbock och trivts väldigt bra med det. Det har också kännts som tecknet stämmer bra med mina egenskaper. Läser nu om Skytten och det är ju inte jag!
Ska det bli så här så ändrar hela våran familj stjärntecken. Kommer på att Loppan fick ett så fint halsband med sitt stjärntecken av moster Sandra när hon fyllde ett år. Inser därefter snabbt att det inte är så mycket att gräma sig över, det är nog mååånga som går med sitt stjärntecken intatuerat någonstans på kroppen, DET måste kännas snopet =(

PS. Bilder lånade från Google

4 kommentarer:

  1. Jag har hört att det är dom som föds nu år 2011 och framåt som får de här nya stjärnteckena. Alltså behåller vi som föddes med (som jag då-fisken)behåller jag mitt så jag fortfarande är fisk.
    Fast det är bara vad jag har hört då.. så det behöver ju inte vara säkert.
    /Fanny. S

    SvaraRadera
  2. Jaha, nu läste jag artikeln så det verkar ju inte vara som jag trodde :/
    /Fanny.S

    SvaraRadera
  3. Jaa, inte lätt å veta vad man ska tro.. Vi får väl se hur det blir. Känns lite konstigt iaf.
    Hoppas allt är bra med dig! =)

    SvaraRadera
  4. Jadå allt är väl bra mig, detsamma! :)
    Nu verkar det vara som jag trodde ändå, men jag ska inte säga vad som är sant och inte eftersom jag inte är säker!

    SvaraRadera