fredag, februari 18, 2011

Klag klag..


Åh, måste bara klaga. Det börjar kännas som att vi sitter fängslade här, jag och Loppan. Kan det aldrig bli varmare så vi får gå ut!!! Sen är det den här hostan. 10 dagar med enorm hosta. Går rätt bra på dagarna, men nätterna! Är så himla less.. Sen har vi ju det där med hemsidan som gnager i mig. Har jag bara den klar så kan jag ju synas på FB också och länka till hemsidan. Man kan ju lägga ut bilderna direkt på en FB-sida men jag vet inte. Känns lite sådär, inte lika seriöst på något sätt. Något mer negativt när vi ändå håller på? Joo, det är stökigt här hemma och det trots att vi är inne hela tiden. Vi har verkligen slarvat med städschemat. Måste ta och styra upp det där imorgon.
Nä, det här inlägget blev ju för eländigt. Måste säga nåt positivt också. Har ni märkt att ljuset börjar komma tillbaka! Det betyder att fotot breder ut sig i alla hörn av mitt liv igen. Inspirationen, idéerna och möjligheterna blir så många fler! Solen sken in genom köksfönsterna så fint idag. Det fick bli en bild på örtkrukan jag fick av Håkan igår. Men än så länge så har vi inga örter att stoppa i så det fick bli Ampelliljor så länge. Tänk att dom här små rackarna kommer från ett skott som jag fick just när jag flyttat hemifrån och det är lääängesen. Tala om en växt som tål allt och dessutom förökar sig hur mycket som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar