fredag, april 01, 2011

Tävling i luften..

Härliga fredag! Idag kommer min Emme hem från Boden. Eftersom hon fyller år på måndag och hon inte kan vara här då och vi inte hos henne så blir det födelsedagsfirande under helgen. Jag ska be henne lära mig att göra en sån där fantastisk chokladtårta som hon gjorde när hon var här sist. Uuuuunderbart god! Ja, jag vet att det låter som att jag ligger i riskzonen nu igen.. Igår när vi firade Robin blev det både tårtbit, vaniljboll, sockerdricka och lite geléhallon =O Men två rejäla promenader under dagen hanns också med. Vågen visade trots gårdagens synder på - idag. Vet ju att jag leker lite med elden när jag smakar på godsaker men visst måste man väl få äta nåt gott när det är kalas. Får passa mig.. Hade igår på mig ett par byxor som inte passat på länge. Ok liiite tajt var det nog allt och små "fläskvingar" som hängde över på sidorna, men det är en värdslig sak. Tänker kasta byxor som blir för stora eftersom, det ska inte finnas någon väg tillbaka. Nog om det.

Pratade just med Janina. Allt var bra nere i Eskilstuna. Dom skulle just gå ner och äta hotellfrukost mmm... Sen började tävlingarna kl.11. Så idag håller jag tummarna att det går bra med armbrytningen, både för Janina och hennes Daniel. Ge er inte!! Men det är inte dom enda jag håller tummarna för idag. Skickade för en stund sen iväg en pirrig N till Lilla Vasaloppet. Lycka till idag!!!


Ja å så måste vi ju ta en bild på gårdagens födelsedagsbarn också =)



Ha en riktigt härlig fredag, för det tänker jag ha!
Jo, och passa er för att bli lurade idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar