fredag, april 22, 2011

Fönsterputs

Idag har vi varit ruskigt duktiga här hemma, städat och tvättat hur mycket som helst. Mot eftermiddagen rev vi igång med fönsterna också. Snabbt var Loppan framme med egen utrustning och skulle hjälpa till. Hon hade tom. en egen liten leksakskniv eftersom hon sett mig skruva upp altandörren med en bordskniv. Det är så kul att se henne iaktta vad man gör och vilja göra lika ♥♥♥
  
På kvällskvisten har jag, N och M cyklat runt vår stora stad och lämnat påskkort som inte kommit sig iväg tidigare. Vi var in på ett par ställen så det tog sin lilla tid. Det var så kul att se hur glad Håkans mormor blev för tjejernas lilla kort. När vi var klara upptäckte N att hennes sjal var borta så det blev en rätt lång extrasväng men sjalen kom till rätta till slut =) Sen tog vi oss en sväng till både Konsum och Ica för kvällsgodsaker. 

Nu blir det film för mig, Emelie, Janina och småtjejerna. Loppan sover sen ett par timmar och Håkan är på Påskrock i kväll. Bara att dra fram dom Ugnsbakade chipsen och en hel del Pepsi Max =P

Mysig torsdagkväll på er!

2 kommentarer:

  1. Så härligt att ha nystädat! Nova undrar om hennes brev kommit fram till Arvidsjaur? Glad påsk på er!

    SvaraRadera
  2. Jo det har det! Vi har skrivit svar men det kanske inte har hunnit komma än. Hälsa Nova och tacka så hemskt mycket! Vi tycker det var en jättefin påskteckning och vi har den på våran kyl. Varje gång jag hämtar nåt där och ser Novis teckning så blir jag så glad =)
    Glad påsk på er med!!!

    SvaraRadera