fredag, april 29, 2011

Tydligen kan jag också vinna saker! =D

Igårkväll tog jag bussen till tjejkvällen i Piteå. På bussen fick man en liten kasse med erbjudanden och rabatter från olika affärer. Bland annat denna lapp..

Gissa vem som vann telefonen...
Jo, för det gjorde jag!! =D
Jag kan helt ärligt säga att dom kunde inte ha valt en mer behövande vinnare. Jag har sen min gamla telefon gick sönder för snart ett år sen haft en gammal racklig telefon jag lånat av Håkan. Med en kamera som inte ens var värt att försöka ta en bild med. Telefonen jag vann är väl inte mycket att skryta med för alla tekniknördar som finns men för mig är den WAOW! Är såå himla glad och tacksam. Tusen tack Telia och Samsung!!
I helgen är det jag som kommer sitta och fippla och försöka lära mig alla nymodigheter, är ju inte så hemma på det här området precis. Men bara det att ha en telefon att surfa med är ju riktigt kuligt. Ja och så får jag träna på att få in rätta knycket på det där med touchen, är juh van med knappar..
Trevlig fredag på er!!

5 kommentarer:

  1. Men åhhh..grattis, så roligt att få vinna!! :D

    SvaraRadera
  2. annchristine29/4/11 12:53

    Ber att få gratulera å det varmaste! Kul att just du vann.Grattis än en gång.

    SvaraRadera
  3. Den är då liten och behändig om inte annat. Kanske inte den optimala "film datorn" men film ser man ju på Tv,n ;)

    Men vad kul med vinst, grattis till den nya telefonen! :) Hihi

    SvaraRadera
  4. Men vad kul, Grattis! :)

    SvaraRadera