tisdag, augusti 02, 2011

Sommar!!!


Tänk vad det är många blommor som ska hinna plockas, stenar som ska kastas, kvällar på altanen med älskade människor som ska hinna upplevas, dagar på badstranden, efterlängtade resor och varma solnedgångar med kameran i högsta hugg. Allt det och tusen saker till som man längtar efter resten av året när den lilla tid vi kallar sommar inte finns här. Så det är bara att dra efter andan, passa på och njuta. Vi har haft en jättehärlig sommar och träffat en massa söta människor som vi bor alldeles för långt ifrån. Och tänk sommaren är inte slut än heller...
Känner att jag har börjat längta efter min blogg igen också, vem vet kanske skrivandet tar fart igen =) Jag har iaf. en hel del bilder jag skulle kunna dela med mig av..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar