tisdag, oktober 04, 2011

Vardagsrum..


Håkan köpte nyligen en större tv utan att det fanns plats för någon sån. Så efter mycket funderande så har han fått ta fram verktygen och sätta igång med bygget av en liten vägg. Den gamla hörnsoffan ryms inte heller efter omändringarna och det är ju "väldigt tråkigt". Så nu har jag suttit och drömt mig iväg. Men eftersom börsen säger nej till allt för stora utsvävningar så har jag planerat upp ett helt nytt vardagsrum till oss för under 10 000. Jag tror det skulle bli helt underbart!
Det mest roliga är den planerade väggen med Piptapeten och framför den en 3,26 m långt dator och pysselbänk till mig och Håkan. På den röda väggen tänkte jag ha en tavelvägg med svartvita bilder i vita gammeldagsa snirkliga ramar, mmmm =D
Så vi får väl se vad mannen tycker, än så länge är det bara väldigt trevliga fantasier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar