torsdag, november 17, 2011

Sötaste presenten!



Den här fina virkade dingliga tjejen hade Janina gjort till lilla M som fyllde år igår. SÅÅ söt!!! Önskade mig genast en till min födelsedag. Visst är hon väl superduktig, skulle också vilja kunna. Har tänkt att hon ska få ha lite virkskola med mig =)
Tror lilla M blev väldigt nöjd över sin födelsedag och sina presenter i övrigt också, det var väldigt svårt att få henne till sängs igårkväll. Det fanns ju så mycket som skulle ordnas med i nya huset. Förutom det renoverade dockhuset fanns bla. ett "Wii" i ett av paketen. Det provspelades en stund men sen var det huset för hela slanten. Blir så glad när hon föredrar en "riktig" sak att leka med ist. för tv-spel som jag alltid har tyckt är skräp. Sen är det ju lite kul att en sak för hundringen kan bli favoriten i jämförelse med nåt för ett par tusen. Något annat kul som hon fick var ett par saker från "Lek och klur". Byggsatser med ett stort hus i gotisk stil, möbler till huset och ett Eiffeltorn. Eiffeltorn och konstens huvudstad är något lilla M verkligen fastnat för. Så nya målargrejer och baskrar i olika färger var också något som föll den lilla damen i smaken. Ingen av de andra barnen har så självklart vetat vad dom vill bli som lilla M. "Jag ska bli konstnär!" 
Och som jag sagt tidigare så tvekar jag inte en sekund på att hon kommer att ha ett kostnärligt yrke. Hon är verkligen visuellt och konstnärligt begåvad. Idag ska jag ta ut staffliet, målargrejerna och en baskerprydd liten kostnär i naturen och ta lite konstnärsbilder. Ska bli så kul =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar