fredag, december 23, 2011

SÅ fin!!! ♥


Igår var en riktigt trevlig dag. Fixade klart med lite julklappar, åt god mat och hade myskväll med Ninis, småtjejerna och min pappa som hälsade på. Mycket som ska ordnas en dag innan födelsedag och två dagar innan jul.. Så när filmkvällen var slut och alla hade hoppat i säng tog jag mig lite egen tid vid datorn och bara tog det riktigt lugnt. Just efter 12-slaget får jag skickat en såå underbar present av sonen. Han är jätteduktig på Photoshop, titta bara på bilden som han gjort till mig. Hur söt är den inte!? Blev bara så jätteglad. Tycker det är extra specialkul med presenter som någon arbetat med just bara för ens egen skull. Och den här bilden kan man inte säga annat om än att den är fullkommligt skräddarsydd till mig. Tack än en gång söta Robin!
Var ju naturligtvis tvungen att skriva ut den direkt och rama in, ville så gärna hänga upp den på en gång men att spika tyst är inte det lättaste.. Men nu hänger den på plats i köket =)
Ha en fin fortsättning på den finfina 23 dec!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar