onsdag, februari 15, 2012

Alla ♥-ns dag

Det har varit en bra hjärtdag idag. Ninis och Daniel var förbi och gav oss lite godsaker, annars har vi bara varit själva. Eller nej föresten Hs pappa Bengt var ju förbi en sväng också. Ninis och Daniel firade ett år tillsammans idag (gulligt datum) så dom skulle ut och äta. Här åt vi plättar så alla var nöjda och glada. Å så blev det ju så klart tårta till efterrätt. Jag fick blommor, choklad och ett kort av mannen. Han fick choklad och långkallingar av mig. Romantisk gåva eller hur.. Jaja, men vi måste ju spara lite på romantiken tills vi kommer på hotell också. Tänk bara i morgon kvar nu!

Som sysselsättning på våran ♥-dag så har vi skurat ur köket. Det är snyggt med öppna hyllor men blir fort flottigt. Mina händer är alldeles sprickiga och nariga av allt Jif och Yes. Kvar i köket till i morgon är insidan av spis, kyl och skafferi. Sen finns en maaaassa mer saker kvar på min finfina to do-lista att ordna med innan torsdag men inser att jag kommer måste kapa den lite. Det är kanske inte hela världen om man åker bort med rörig garderob och lite annat blandat småstök. Även om det naturligtvis hade känts mycket bättre om hela ruset var storstädat innan vi åkte.

Nä nu ska jag sova så jag hinner och orkar med så mycket som möjligt i morgon. Ska försöka att inte dö i hjärtinfarkt under morgondagen men jag anar att det blir en intensiv dag =S
God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar