lördag, april 21, 2012


Jahapp och snart är det maj.. Inte mitt drömväder direkt, vi ska ju göra vår på gården idag =S Nåja, det är väl bara att köra ändå. Jag känner mig ändå väldigt nöjd idag. I går kväll fick vi våran gamla buss såld så nu står den inte och skräpar på gården mer, härligt!
Igår gjorde Ninis slingor på mig och det blev ju ljusare men lite gult, ska ta och köpa mig ett silverschampo idag. Tror också att jag ska göra något som jag inte gjort på 100 år, gå och sola.
Vi hade ju funderingar på att åka ut till långträsk i helgen men med det här vädret är jag glad att vi sköt på det. Nä idag är dagens ord: STÄDA! Jo och så tvätt som ett litet tillbehör. Kvällen ska jag ägna åt att snickra på den där hemsidan som jag bråkat med såå länge.
Hoppas ni får en superbra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar