lördag, juni 19, 2010

Inte länge kvar...


Räknar dagarna nu! Snart ska bilen packas än en gång, barn, väskor, sovsäckar, kameragrejer och en miljon andra saker. Fast vi har en minibuss så brukar ändå släpet måsta hänga med. Det är som en mindre flytt... Men jag gillar att veta att allt som vi behöver finns med. Det är när vi åker till Barsele som fotot sätter igång på allvar och i stor skala. Det är det som jag väntar hela året på. Dom här små veckorna på landet som går alldeles för fort. Somnar jag en kväll utan att ha samlat på mig en massa bilder under dagen så känns det inte bra. Här finns alla miljöer som man någonsinn kan önska. Paradiset för barnfoto, macro, natur och detaljbilder... Jag vill samla in allt det vackra som den finaste skatt att ta fram och titta på iskalla januarikvällar.


3 kommentarer:

  1. vem ä den gammla gubben.

    SvaraRadera
  2. Det är en ung man som kommer att bli fotad en del i sommar. Otroligt fotogenisk människa!
    Tror du känner igen honom om du går till närmaste spegel <3

    SvaraRadera
  3. Åhh Barsele, jag längtar dit!!!<3 Hälsningar Nikita

    SvaraRadera