söndag, juni 20, 2010

Här var det kungligt värre...


Ja vad gör man när dom råkat glömma att bjuda in oss på bröllopet...
Jaa då är det bara att fixa eget kungligt kalas, har fixat halva dan. Men har man två tjejer som älskar glamour så har man. Jag tycker inte heller att det är så tokigt med saker som glittrar=) Klockan 22 så skär vi också upp tårta här hemma. Behöver jag säga att tvn stått på hela dagen. I skrivandets stund så drar dom på sig festblåsorna och tiarorna. Jag ska också svida om så jag får vara med...

3 kommentarer:

  1. hehehe oj, ni är seriösa upp i a-jaur=)

    SvaraRadera
  2. Haha, joo du. Men skulle nog inte blivit så utan tjejerna. Kul var det iaf.=)
    Tala om vackert bröllop...
    Tyckte Daniel sa nåt fint till sin Victoria "Jag ska göra allt jag kan för att du alltid ska vara lika lycklig som du är idag".<3Kärlek..

    SvaraRadera