onsdag, juni 02, 2010

Snart färdig...

Nu är det faktiskt inte så mycket kvar här i studion. Måste få upp lite bilder på en vägg, måla två dörrar, få upp två rediga krokar i taket, måla och få upp två tavellister.
Undra varför jag inte spraymålade bakgrundsfästena vita innan dom blev uppsatta, hade ju varit mycket snyggare.. Annars så är jag ändå rätt nöjd=)
Jo det finns ju faktiskt en sak till att önska. Just nu har jag bara uppe tre av mina sex bakgrunder. Vore ju jättekul att få upp alla men då måste jag få tag på någon slags kärna till dom eftersom dom är i tyg. På det sättet är ju papper väldigt bekvämt. Vore kul att ha en rosa pappersbakgrund, lite ljus godisaktig färg (hmm godis, har inte ätit sånt på tre dagar..SVÅRT..)
Skylten måste förstås också komma på plats. Måste göra det på datorn och sen lämna in den för att få dekalen gjord. Tar dock emot lite, känns lite tråkigt att göra.
Jaa det är väl bara att sätta igång då..

*Bilder
*Måla dörrar
*Krokar
*Tavellister
*Skylt

Haha, nu har alltså listorna flyttat in här också=)
ÄLSKAR listor! Blir bara svårt att stryka över när man är klar men jag har faktiskt sett att man kan det men hur man gör har jag inte en susning om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar