torsdag, oktober 14, 2010

Vitt golv..


Jaa, då har Loppan äntligen ett vitt golv. Skulle så gärna vilja ha det i fler rum men börjar i husets minsta rum som ett litet test. Vill se hur det verkar hålla och om man blir tokig av allt städande. Allt syns ju på ett vitt golv och jag är ju inte någon städgalning precis..
Måste själv säga att det blev RIKTIGT snyggt! Precis som jag ville ha det. Nu ska jag bara in med Expedithyllan direkt till höger och mycket mer än så rymms inte i det här minimala rummet. Funderade en stund på att ställa in hennes säng och be mannen ordna några vägghyllor istället men det får nog vänta. Hon är ju trots allt liiiten än =) Fast det blir mer som ett "riktigt" rum om man har en säng också men som sagt så får det vänta ett tag.

3 kommentarer:

  1. Det blev riktigt snyggt, stor skillnad mot förr!

    SvaraRadera
  2. superfint! Nu är jag taggad att måla om varenda liten träplanka i hela huset vit! kommer gå mkt färg dock. spec i källarn, men ooo så fint det skulle bli!

    SvaraRadera
  3. En loftsäng har mina barn i sina minimala rum. Då blev golvet fritt under. Hon är kanske liten än men en idé inte sämre än någon annan. Är man rädd att de ska trilla ner kan man göra lite av en koja med väggar och fönster. Fint blev det och med sånt där blankt golv går det nog undan med städningen också!

    SvaraRadera