lördag, november 27, 2010

Superormen

Idag har vi bakat lussebullar och dom fick alla de former. Här har vi Ms superorm =)

N sa "Titta hur det blev när jag tog mjöl"
Jag tar det som ett tecken på att det blir en jul med mycket kärlek.


Måste också berätta om Loppan och hennes pottor.. Hon kallar den röda för Barbastark och den rosa för Barbapapa. Idag fick jag en brilliant idé och gick och hämtade en cdpenna. Inser efteråt att jag borde gjort en mall innan men men. När Loppan kom till toan nästa gång blev hon ståendes med världens roligaste min. Sen tittade hon upp på mig "Åå är det du som har ritit dom? Har du gjort dom schävl?" Nu är det superkul att gå på potti. Lyckan blev total när vi skulle borsta tänderna och jag drog fram hennes lila tandborste som jag ritat Barbafin på. Det är så roligt med barn, man kan verkligen glädja dom med småsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar