lördag, januari 15, 2011

Okul Fredag..


Idag har verkligen varit en sån där beige dag.. På förmiddagen kraschade som sagt den bärbara datorn. Full med en massa saker jag inte ville bli av med, bla. ca 5000 bilder. Nu hade jag en del på den stationära också men långt ifrån alla..
Förutom det så har dagen varit svinkall så vi har inte kunnat gå ut. Som pricken över i så är det ju den här dieten. Hatar att inte kunna äta något gott!! Så hela den här dagen har känts som en stor tråkdag. Håkan var förbi Expert på lunchen. Skulle visst ta ca två veckor att få tillbaka datorn. Bilderna är nog borta, synd att man inte varit så noga som med jobbilderna. Dom finns på externa hårddiskar och på dvd. Jaa, hur det nu än går så kanske man kan leva vidare trots att en del av 7 månaders bilder är borta. Lite finns ju här på bloggen också. Men det här är mest snack för att övertyga mig själv. Egentligen vill jag ju bara lägga mig på golvet och grina.. Men det går väl över =/
Så eftersom den andra datorn kommer vara borta så länge kände jag att nu var det dags att fixa med nät till studion. Bara en liten struntgrej behövdes ju så nu är det fixat. En bra grej med dagens bestyr har iaf. varit att jag fick gå iväg till studion och bara vara ett par timmar. Jag och mitt nya nät =) Håkan har varit med tjejerna och jag har ritat, fixat med bilder och haft musik på järnet. Såå härligt ibland. Nu ska jag slå av datorn här inne, gå och pussa på mina tjejer och kolla hur det går på Let´s Dance. Jag provar mig på ett litet leende här i studion och jaa det funkar ju faktiskt.. =) Och om det imorrn finns kvar något av sorgsenheten så går det nog över när vi får oss en liten stadstur.
Trevlig kväll på er alla!
Ps. Och har ni inget att göra kan ni ju alltid göra en back-up...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar