söndag, januari 30, 2011

Sköna Lördag




Dagens inköp till mig själv idag. Fick med dom flesta kategorier som jag gillar, inte kläder dock.
*Pyssel- vit sprayfärg och bakformar
*Godsaker- världens godaste chips (och bland de minst onyttiga man kan hitta), Pepsi max och blodapelsiner.
*Ta hand om sig själv-prylar- glansspray till håret och tops
*Inredning- värsta söta kakburkarna

Ja sen blev det matinhandling också. Tjejerna shoppade så klart lördagsgodis och Håkan köpte diverse attiraljer för att lindra sin förkylning. Ni vet kanske hur det är med förkylda män, den här mannen är inget undantag =)
Nu ska jag gå och göra fint i köket och duka. Som tur är så är mannen så pigg att han orkar laga oss en smarrig lördagsmiddag. Det är ju tur eftersom min matlagning aldrig kommer upp i hans liga. Han skulle lätt kunna öppna restaurang Men kommer det till efterrätter så tycker jag nog att jag är strået vassare. Mmm, ljuvliga dofter börjar sprida sig från köket.. Det blir visst Honungsglaserad fläskfilé med pommes, grönsaker och en sås som verkar spännande.
Ha en superlördag på er!



Kent har högvis med bra låtar men Lördagen till ära tar vi deras allra allra bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar