tisdag, februari 01, 2011

Nästan som i min fantasi


Har länge velat ha en gammeldags bricka på köksbordet. En sån som man lätt kan variera pyntet på. Hittade den på "Ånyo" idag. 25:- Känner mig helnöjd =)
Jag tyckte att jag gjort så fint "Ja det var väl fint", sa mannen lite lamt. Tänkte att här behövs ju en kvinna så jag får lite beröm, så jag hämtade Janina "Jaa, jättefint! Synd bara att du har fel hus till..."
Och joo, jag vet. Det går inte att fixa sekelskiftescharm i ett hus från -69. Men men, sånt är livet.

2 kommentarer:

  1. annchristine31/1/11 20:09

    Ja, du behöver verkligen ett sekelskifteshus. Såg du huset som har vunnit i nån tävling som Sveriges vackraste hus. Situerad utanför Boden. Vi i Villa presenterar huset. Wow! Det är vad jag kallar hus. 400 kvadratm. Vilken dröm. Där skulle du fått vara och inreda. By the way, snygg installation på bordet.

    SvaraRadera
  2. Ja Ac, jag såg reportaget i "Vi i villa". Tala om ögongodis! Jag drömde iväg totalt. Tänk att det ändå finns sånna hus här i norr. Men dom är ytterst sällsynta. Men 400 kvm..oh vilken uppvärmningskostnad..
    Och jo tack, tyckte också att det blev lite mysigt på bordet. Längtar tills jag får ställa dit en påsklilja och några kycklingar!
    Ha det bra =)

    SvaraRadera