onsdag, januari 12, 2011

Solen tittar fram =)


Ja så var det då vardag igen. Det var trötta tjejer här på morgonen och den tröttaste var jag.. Låg tre timmar och filosoferade innan jag somnade igår. Det är så där när man vant sig vid både sena nätter och sovmornar. Jag och Loppan la oss och vilade vid tolv idag. Men nix hon ville inte somna, så vi tittade på "I drömmarnas trädgård". Oj, vad trött jag var. Hade gärna sovit en stund men inte det, efter programmet var slut så skulle vi ha picknick på vardagsrumsgolvet så det var bara att hänga på. Men när vi klev upp så var det ju SOL! Picknicken fick vänta, vi var tvungen att gå ut en sväng fast vi redan varit på långpromenad på morgonen. Jag saknar verkligen solen den här tiden på året, blir alldeles lycklig när den oväntat tittar fram. Sen har det inte hänt så mycket idag, jag har jobbat lite, vi var och lämnade vårat skrot på tippen, handlat, middag och nu är Håkan på politikmöte och jag hänger vid datorn medan tjejerna tittar på barnprogram. Alla är trötta så det kommer bli en tidig kväll här, jag tror inte vi är ensamma..
God natt när ni nu kommer er i säng =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar