fredag, mars 25, 2011

Hoppet om en hemsida växer =)

Idag gick vi ut på en powerwalk, jag och min Loppa i barnvagnen. Det var isande kalla vindar och därför VÄLDIGT härligt att komma hem igen. Solen ville verkligen titta fram men var bara ett blekt dis på himlen. Hade gärna haft dunjacka på mig men hade istället bytit ner ännu ett kallare snäpp än min vanliga vinterjacka. Tror ju liksom att det är vår och varmt nu.. Tjejerna har börjat prata om cyklarna men jag säger att det dröjer ett bra tag. Själv har jag dock cyklat hela vintern, våghalsig som jag är. Just nu är det riktigt trixigt, det är alldeles för halt. Längtar efter asfalt..
Jag shoppade idag också, en riktig fin stuvbit. Mitt tygsamlande går ganska bra =)

Ikväll har jag suttit flera timmar och trixat med hemsidan. Jag har via ett tips av Lillebror Peters Denise hittat vad jag sökte. Mallar som kanske tom. jag kan få till en hemsida av. Det är riktigt kul nu men tar tiiid. Har småfastnat nu och tänker ge upp hemsidesnickeriet för ikväll.
Janina är på handledarutbildning för körkortet ikväll så det blir nog ingen joggingsväng. Sköter mig dock fortfarande väldigt bra och vågen går redan åt rätt håll. Ska ta mig lite torrkött och Pepsi Max som belöning för en väldigt sund och enveten dag, har verkligen tagit tag i hemsideproblematiken och det känns BRA!!

Mina ögon håller på att förblöda så det är nog dags att lämna datorn..
God natt på er alla!



Underbar låt och språket sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar