måndag, mars 28, 2011

Nöjd men jobbar vidare..

Ny vecka med en fortsatt fokusering på det nya sundare livet! Startade i tisdags, ställde mig på vågen i morse och simsalabim -1,8 kg. Jag känner mig helnöjd och jättepeppad att kämpa vidare. Jag och Loppan ska ut på en långpromenad i solskenet senare idag. Avslutar med att möta upp tjejerna efter skolan. Det känns så bra att kunna göra det ett par ggr i veckan, minns själv hur härligt det var om någon väntade på en utanför skolan när man var liten. En kram och få berätta av sig om dagens upplevelser, med och ibland motgångar. Sen gå hem och fika och bara ha det bra tillsammans. Livskvalitet.

Idag blir det en Shakira. En låt med ett underbart budskap, bara att lyssna och låta sjunka in!



"The best things in life are free"

1 kommentar:

  1. wow, inte illa att du gått ner så mycket på så kort tid. Här står det stilla med vikten trotts att jag försöker vara på gymmet 2g/v.

    SvaraRadera