tisdag, mars 15, 2011

Tv-kväll

Novemberkaktusen blommar för fullt i Ms fönster

Trots sportlovet så har vi inte vänt på dygnet det minsta. Loppan vaknade före sju idag. Hon som alltid har gillat att sova länge har plötsligt börja stiga upp så tidigt. Det trots att hon inte sover middag längre heller. Vi var verkligen på hugget idag och hade gjort klart dagens alla vanliga måsten redan vid tio. Men det fanns en hel del att göra i studion idag så vi höll oss sysselsatta ändå.
Det blev en lyxigt god middag, panerade fläskkotletter, ris, gräddig champinjon och paprikasås och grönsaker..
Nu väntar jag på att veckans bästa tv-kväll ska börja, "Familjen annorlunda" och "En unge i minuten".
Jo, jag provade att bryta arm med Janina idag men där gick jag bet. Himlar så stark hon är min lilla Ninis. Men jag vet att jag inte är svagast i världen, ska allt testa mot Emelie när hon kommer hem.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar