tisdag, mars 15, 2011

Tisdagsbestyr och en syster i farten

Men fy, nu är det ju kallt igen. Hoppas det går över under dagen. Det var -20 när tjejerna gick till skolan men nu mindre än en timme senare har vi -16 så det verkar ju lovande. Förutom dagens vanliga bestyr så måste vi ut och göra lite ärenden och handla lite. Måste få tag i nya batterier till vågen också. Ska bli intressant att se hur illa det är =O Var ju så himla duktig ett bra tag i början på året men sen blev det värre.. Igen. Jag är hopplös på att hålla mina "dieter". Men man gör ju som man vill. Det är ju faktiskt tillåtet att börja "ett nytt liv" varenda dag om man har lust, så än har jag inte gett upp om en smalare form innan sommaren. Det vore så himla kul att gå ner lite eftersom jag skulle få en massa "nya" kläder som passade, det är väldigt skralt i garderoben just nu. Men att köpa nya större..NO WAY!
Förutom lite studiojobb under dagen tänkte jag att jag skulle träffa sötaste lillasyster Anne som äntligen är i krokarna. Det var alldeles för länge sen sist.
Saknar verkligen att ha något syskon i närheten. Två syskon i Umeå och ett utanför Boden, det är alldeles för långt bort. Det går liksom aldrig att spontangöra småsaker ihop som att se en film eller fika tillsammans. Det är tråk. Men idag eller i kväll får det bli nåt =) Skulle vara mysigt med något gott och en film eller spela något spel, tjejerna skulle nog gilla spelidén. Hmm konstigt det där, hur umgås man egentligen utan att äta något? Det ingår ju liksom automatiskt. Ja, får fundera på det där, det går ju som sagt alltid att starta sitt nya sunda liv imorgon..

Trevlig tisdag!

.............................Finste Anne ♥............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar