onsdag, mars 16, 2011

Solsidan

Igårkväll hade vi myskväll och jag, tjejerna och syster Anne. Vi tittade på "Solsidan" och åt lite gott. Riktigt kul =) Men vid halv tio vaknade lilla Loppan. Då var det bara mamma som gällde så då var det färdigtittat för min del. Grin, host och snos, inget var bra. Jag frågade om hon hade ont någonstans men hon sa ja vars jag än pekade. Till sist gav jag alvedon och hon somnade under täcket i mitt knä. Hela natten har varit jätteorolig. Välling, toalettbesök, klia ryggen och vagga. Det blev inget mer gråt men hon var vaken säkert sju ggr. Stackars liten =( Idag är hon på bra humör men hostar och rosslar rätt mycket. Men så länge hon inte har ont och är på bra humör väntar vi med doktorn. Funderar om det kan vara något med öronen men vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar