fredag, mars 11, 2011

Torsdagen



Åh, har varit så otroligt trött hela eftermiddagen och kvällen. Har tvingat mig till att köra några tvättar annars har jag inte gjort något duktigt alls. Mannen däremot har varit jätteduktig och torkat ur det ena av våra två stora öppna köksskåp och diskat rubbet. Det är snyggt med öppna hyllor men det blir ju flottigt riktigt fort. Jag får väl ta tag i det andra skåpet i morgon.

Annars har det varit en riktigt trevlig dag. Jag och tjejerna gick och hälsade på hos Mor å L-H. Dom har just kommit hem från både Stockholms och Haparandaresa. Jag hade ju gjort en "enorm" beställning från Ikea.. En liiten timer =) Vi fick oss special-Ikeafika med en massa godsaker. Jag och tjejerna är ju barnsligt förtjusta i allt vad Ikea heter, så det var ju perfekt med en liten snaskig buffé med gott därifrån.

Nä, nu är det dags att sova. Loppan vaknade före 6 i morse och det skulle ju kunna hända igen =O
Hoppas att det blir en superdag i morgon och att vi kan hitta på lite roligheter. Bästa lillebror Peter och hans Denise kom till byn i kväll så jag hoppas få se dom i morgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar