lördag, juni 04, 2011

Kvällsutflykt


Ikväll har vi haft det riktigt bra. Vi åkte ut till Mor å L-H som var i Långträsk och satte potatis. Strålande sol men isiga vindar som fick vattnet att skvalpa och skumma vid stranden. Inget badväder precis men tjejerna slängde av sig sockar och skor och steg i. Fotbadet blev dock inte långvarit.. Nu efterlyser vi sommarvärmen!

Andra roligheter har också hänt idag. Ett nytt objektiv och en extern blixt kom idag. SÅ kul! Bilden ovan har jag tagit med nyobjektivet. Ett fast objektiv utan zoom. Trots att jag alltid annars använder zoom så trivs jag ypperligt med det här objektivet också. Det blir riktigt fina porträttbilder!

Nu ska jag ta och börja förbereda mig för morgondagen. Det blir en tripp till Boden lör-sön. Jag ska fota lite balpar så jag åker utan barn. Känns lite smålyxigt. Sen så hinner jag ju vara lite med min Emelie också. Så i morgon hoppas vi på fint fotoväder i Boden =)

Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar