torsdag, juni 09, 2011

Mycket blir det..


Oj vad jag är dålig på att blogga nu för tiden. Men så kan det vara när inte tiden räcker till riktigt. Sen så finns det ju annat som prioriteras när det äntligen är SOMMAR!!! Jag har bestämt mig för att bloggandet aldrig ska kännas som något måste för då struntar jag hellre i det. Så det får helt enkelt bli när jag har tid och lust. Ofta ibland och lite ibland =)

Idag har jag en att-göralista som inte är av den här världen..
Lilla M har examen ikväll, N i morgon och Emelie tar studenten imorgon också.
Sen ska jag fota flygeleverna ute på flyget ikväll. Tur att vädret är så underbart, inga listor i världen känns övermäktiga då =D ..kanske..

(Den är mest för min egen skull så den som tycker det är tråkigt får hoppa den =)
  1. Byta sängkläder
  2. Plocka undan
  3. Disk
  4. Fixa iordning mig å Loppan
  5. Dammsuga
  6. Vattna blommor
  7. Skura
  8. Tvätta, hänga och vika tvätt
  9. Städa toaletterna
  10. Plocka undan på datahörnan (lugnt överbelammrat..)
  11. Göra klart balbilderna från Boden och bränna på cd
  12. Packa för morgondagens lilla Bodentripp
  13. Ordna klart med Emelies present (hmm, blommor kanske man ska köpa på plats..)
  14. Stryka finkläderna för kvällen och för morgondagen (kommer tyvärr missa både M och Ns examen och det känns heltrist. Ikväll är jag ute på flyget och fotar och i morgon är jag i Boden hos Emelie. Tur att dom har en pappa att gå med =) Men väljer att göra allt klart själv innan. Karlar i all ära men att fixa med finkläder, frisyrer o dyl. brukar inte vara deras starka sida..)
  15. Kolla över kameraprylarna inför kvällen
  16. Skicka bilder
  17. Ringa ett par samtal (M, S, K-G)
  18. Ut på flyget och fota
  19. Ordna mina egna kläder för i morgon
  20. Stupa i säng..
So let´s get started! Ett och två! eller Klara färdiga gå!
Ha en superhärlig varm torsdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar