tisdag, december 20, 2011

Bara att fortsätta då..


Hade en lååång lista med saker att göra igår. Som jag anande så var listan lite väl lång så det blir att fortsätta idag. Men jag hann ju lite grejer som inte fanns med på listan igår också. Var runt på lite olika affärer med Janina. Dollar hade halva priset på julsakerna men det var bara en enda liten grej jag köpte. En liten metallgran med plats för värmeljus. Den var röd men ska bli vit idag =) Sen så var jag förbi skoaffären med mina höga stövlar. Plastpjupparna under klackarna var helt slut. Men vilken service! Dom letade i sina gömmor och tog fram ett par nya, som jag fick gratis!  Så Håkan fick äran att agera skomakare och nu är dom som nya igen. Tänkte att det kan vara bra att ha ett par partyskor redo ifall det blir några festligheter under julhelgerna. Sen hann vi ju med en sväng på tippen och kasta lite skrot också. Tycker ändå att vi var rätt effektiva igår men nu är det bara att fortsätta..

*Skura
*Städa toaletterna
*Göra klart julklappar
*Koka knäck
*Baka bullar
*Baka pepparkakor
*Sopa och städa altanen

Sen måste jag ta tag i gästrummet/fd. Ninis rum. Det har blivit mer som ett förråd sen Ninis flyttade till Daniel. Oh inte kul att rensa allt möjligt bråte som hamnat där..
Trevlig tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar