torsdag, februari 02, 2012

Vilken tycker ni?

En av alla vackra balmänniskor i år är min Janina. Hon sitter i valet och kvalet om vilken balklänning hon ska köpa. Efter mycket funderande har hon valt ut 7 modeller som det står mellan. Alla klänningar går att få i önskad färg så det är modellen som är den stora frågan just nu. Färgen blir nog ljusrosa, turkos eller ljusblå. Vilken klänning tycker ni är finast?

1


2


3


4


5


6


7

(Alla klänningsbilder är lånade från Dress firm)

Jag tror att jag har en favorit =)
                                                                 

6 kommentarer:

  1. Vilka wow-klänningar! Jag tycker den första och den sista var finast :D

    SvaraRadera
  2. Vilka bakelser, riktigt fina! Jag tycker nr 1 eller nr 2 :)

    SvaraRadera
  3. 1:an eller 2:an eller möjligen 7:an och i ljusrosa så klart ;)

    SvaraRadera
  4. 1 eller 7 :) Gillar jag mest.. 7 an först sen 1 an :) Tror de påminner om min lite grann.. :)

    SvaraRadera
  5. Den första var helt klart finast men nummer 6 var också fin!

    SvaraRadera
  6. Min favorit är nr.6 men jag gillar nr.2 massor också. Hon var i Piteå och tittade på Cinderella för ett par dagar sen. Känner att hon vill prova klänningen hon ska ha. Men det fanns inga som hon riktigt gillade. Så jag tycker hon ska ta en av de här som man beställer. Ibland måste man chansa lite =)

    SvaraRadera