tisdag, april 17, 2012

Stress..

Har så otroligt mycket att göra just nu, det känns som att jag ligger efter med typ allt.. Fast jag är verkligen överlycklig för allt fotojobb jag fått sista tiden och mer trillar in hela tiden. Men eftersom Loppan är så lite på dagis och det finns två andra barn här hemma också så behöver jag inte undra vad jag ska hitta på med min tid precis. Tvättberget växer, fönsterna behöver putsas, målning behöver göras, altanen och förrådet behöver röjas och hela huset skulle må bra av en vårstädning.. Nåja, deklarationen är ur världen iaf. och på torsdag är det dags för Håkans stora grej just nu. Att skriva upp för busskortet. Jag hoppas verkligen att han klarar det. Sen kanske vi kan varva ner lite. Jag ska jobba som en galning resten av veckan och så hoppas jag att vi kan åka ut lill Långträsk och andas lite i helgen..Det är balsam för själen. Har en massa bilder från påsken när vi var där, men hinner inte fixa med dom nu. Nu ska jag gå tillbaka till jobbdatorn, dra igång musik riktigt högt och fortsätta med "Mimmis" bilder. Jag och Ninis fotade igår, var inte klar med fotningen förrän vid 10. Satt sen med bilder till efter tre någon gång. Så musiken behövs för att pigga upp idag..gäsp..
Nä nu är det bara att sätta fart!
Trevlig tisdag
!

2 kommentarer:

  1. annchristine17/4/12 11:06

    Hu, vad det låter stressigt!
    Du får helt enkelt lära dig att delegera vissa saker till man o barn. Du klarar inte allt själv. Som du själv säger, man måste andas också. Men kul att det går bra för ateljén. Visste väl detta när jag tipsade dig en gång för hundra år sen. Lycka till och kom ihåg: Andas!

    SvaraRadera
  2. Tack för dina som vanligt vänliga ord! Det är så roligt när någon kommenterar här på bloggen, uppskattas mycket =)

    SvaraRadera