tisdag, februari 22, 2011

Jahapp då var det dags igen..


Så här står min stackars dator, med de inre organen helt blottade. En sjuk stackare som väntar på att Håkan ska komma hem och fortsätta med operationen. Jag tror det är Windows som kraschat.. Mannen har tagit lös C-disken och kopplat in den i sin dator. Jag har nu ägnat dagen åt att föra över allt av värde till en extern hårddisk. Antagligen försvinner väl allt när han ska installera om den. Fy vad jobbigt att behöva installera alla program igen =( Räknade ut att det var 8 st som jag inte kan vara utan och då är det säkert något jag glömt också. Varför kan inte bara datorer göra det dom ska undrar jag!?
Såg förresten att jag hade 731 länkar som låg på mina favoriter och då har jag ju en till dator också.. Tala om att man bygger sig en egen liten värld av sånt man gillar i cyberspace. Bland mina favoriter finns sidor som handlar om foto, Photoshop, inredning, pyssel, scrapbook mm. Sen finns det ju en massa bra nätbutiker och bloggar på listan också. Jo nog är man en samlare alltid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar