lördag, februari 05, 2011

Min tur

Ja, helt oväntat blev det plötsligt min tur att åka bort en sväng. Vi hade egentligen lite andra planer för dagen, men när lilla Mor frågade om jag ville följa med på en tur till Jokkmokk idag så blev det jaa. Jag är nog lite för dålig på att hitta egen tid, har inte så mycket som jag pysslar med utanför hemmet. Ibland kan man behöva det också. Så idag blir det marknad för min del. Min morbror Kalle skulle visst ha filmvisning som vi ska gå på. Han är en jätteduktig naturfilmare. Blir spännande. Hoppas bara att det inte blir så kallt idag, -13 och mulet om man tittar på väderprognosen. Det är ju ok, vi ska ju inte vara ute hela tiden heller. Tar med kameran och hoppas hitta något roligt att fota.
Ha en kul lördag!

2 kommentarer:

  1. Ha så kul på jokkmokks marknaden!

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla! Det var jättetrevligt =)

    SvaraRadera