lördag, mars 26, 2011

Jo, det är sant!


Idag ska hela familjen inkl. mig se på hockey! Som jag sagt tidigare är hockey verkligen inte min grej. Håkan satt vid datorn och satsade på matchen och lurade in oss i diskussionen. Plötsligt hade alla fått satsa en guldpeng, även Loppan. Hon har också det högsta oddset på sin gissning 2-0 till Skellefteå. Det ligger just nu på 48,58. Bara inte resultatet blir oavgjort för det har ingen gissat på.
Så länge någon har chans att pricka in rätt resultat kommer jag nog hänga kvar framför tvn. Inte längre. Men det är ju kul att familjen plötsligt tycker att hockey är spännande, även om det är av en annan orsak än Håkan. Ovanligt att han får sällskap i hockeysoffan om man säger så..

Nu blir det en sväng till konsum innan eftermiddagens begivenheter startar..
Jo, och om det var någon som undrade vad jag satsade så var det 4-3 till Luleå. Vet inte om jag riktigt kan säga att jag "hejar" på ett hockeylag. Men jag gillar staden Luleå massor mer än Skellefteå iaf. Helt klart bästa shoppingen och sen har jag ju faktiskt provat på att bo där också.

Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar