måndag, september 19, 2011

Ett par av helgens favoritfynd


På Åhléns fanns den här finfina flugsvampen. Den blir utmärkt att fota småfolk på. Får nog premiärprova den i morgon när jag får en liten 2-årig flicka på besök i studion =)


Kameraörhängen är väl bara något man måste ha..

Sen handlade vi ju lite vettigare saker också. En massa jeans fick följa oss hem och tänk, ett av paren var till mig. Tortyrsnäva svarta jeans från Cubus. Men dom brukar ju gå ut sig, annars får jag väl gå in mig lite. Försöker mig ju på det som vanligt.. Ja och så fick Loppan vinterkläder och lite vanliga kläder. Vi måste ju vara redo när vi får besked om en plats på dagis. Tre par skor och lite annat blev det också.Helt klart nöjd med shoppingklimatet som vi brukar säga här hemma =)
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar