måndag, september 19, 2011

Hur dum får man vara..

Ändå sen jag började blogga så har jag fyllt i klockslaget efter varje inlägg för det visade ju alltid fel. Tyckte väl att det var lite krångligt men har aldrig funderat på det direkt. Men går man in på bloggens inställningar och kikar så kan man ju ställa om till vilken tidszon man vill använda. Jag har tidigare haft inställningen på Stillahavstid(!), vilket skiljer 9 timmar från oss... Så det är ju inte så konstigt att jag fått ändra tid innan jag publicerat inläggen. Har nu ändrat till det rätta, med följden att mellan fyra och femhundra inlägg har fel tid och ibland fel datum också. Tar ju evighetslänge och sitta och ändra det så tillsvidare får det vara fel. Det är helt otroligt hur dum jag är ibland. =/ Men nu får jag iaf. rätt tid och datum direkt, det sparar ju lite tid varje gång jag bloggar. Bättre sent än aldrig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar