onsdag, februari 08, 2012

Gissa vad jag gör...?

Jo, jag sitter och gör upp planer för vad som ska inhandlas på Ikea nästa helg för dit ska jag!!! Jippie!!! Igår hittade Håkan en bil i Sthlm som var intressant. Bror Torgny som befinner sig på plats provkörde den idag på morgonen och gav tummen upp. Så Håkan kom hem på lunchen och undrade om vi skulle åka ner båda och hämta den. Och JA det ville jag ju =) På torsdagkväll flyger vi från Skellefteå till Sthlm. Sover där en natt. Åker sen vidare till Sundsvall där vi ska bo på hotell och bara vara med varandra ♥
En sväng på Ikea blir det ju naturligtvis. Jag är så glad för att min söta Mor, L-H, Janina och Daniel ställer upp som barnvakter, det är värt SÅ mycket!


Vi ska bo på Hotell Knaust med den underbara trappen. Hoppas hotellet är fint i övrigt också.

2 kommentarer: